Dead by Daylight: Kapsamlı Sürüm
Kapsamlı Sürüm'le temel Dead by Daylight oyununa ve önceden yayınlanan bölümlerdeki 34 orijinal Katil ve Kurban'a erişebilirsin.
Önceki bölümlerde oyuna eklenen 34 orijinal Katil ve Kurban'la ister av ister avcı olarak Sis'e adım at. Dead by Daylight'taki her bir karakterin kendine ait ilgi çekici bir hikâyesi bulunuyor. Karakterlerin hikâyeleriyle bağlantılı olarak sahip oldukları güçleri ve avantajlarıysa hiçbir karakterin görünüşünün, hareket becerisinin ve oynanışının aynı olmamasını sağlıyor. Bu geniş kadronun her iki yüzünü de keşfederken diğerleriyle iş birliği yaparak kaç ya da tüm Kurbanların peşine düşerek onları avla.