Dead Cells: The Bad Seed
Dead Cells evrenini genişletmek için tasarlanmış olan bu yeni erken oyun içeriğinde huzur veren bir Botanik Bahçesi'ni keşfet, zehirli bir Bataklık içinden geç ve yeni bir baş düşmanla kapış.
The Morass of The Banished (Sürgünlerin Bataklığı): Sivri sopalarıyla ağaçlarda yaşayan bir grup mutant, sinsice dart fırlatan kurbağa adamlar ve sayısız ölümcül kan emici tarafından yönetilen zehirli bir ortam.
İki yeni seviye ve bu seviyelerdeki canavarlar; Promenade of the Condemned/Toxic Sewers and Ramparts/Ossuary/Ancient Sewers (Mahkûmlar Yolu/Zehirli Kanalizasyon ve Surlar/Toplu Mezar/Antik Kanalizasyon) için alternatifler olup, buradaki baş düşman da The Concierge (Odabaşı) ile aynı zorlukta tasarlanmıştır. Bu sayede, temel oyunu oynadıktan sonra erken aşamalardaki oynayışını renklendirmesini umuyoruz.