Dead Cells: Road to the Sea Bundle
Bu paket, temel oyunu ve şu ana kadar Dead Cells için yayınlanan tüm DLC'leri içerir.
Böylece orijinal Dead Cells'in yanı sıra 8 yeni seviyeyi, tüm ilgili düşmanları, silahları ve kıyafetleriyle birlikte 5 yeni baş düşmanı elde edeceksin.