Dead Cells
Başarısız bir simya deneyi sonucu bu hale geldin. Sürekli değişen ve genişleyen bir kaleyi keşfet ve bu kasvetli adada neler olduğunu ortaya çıkar.
Dead Cells, çılgın bir 2D dövüşte çok çeşitli silah ve yetenekleri kullanarak müthiş düşmanlar ve yardakçılarıyla mücadele ettiğin bir roguevania aksiyon platform oyunu.
Müthiş bağımsız oyun Dead Cells'te PC ve konsolların ardından mobilde de düşmanları paramparça et.