Dead Island 2
Dead Island 2 şık, canlı ve zombi hastalığıyla dolu. Kana bulanmış Los Angeles'ın ikonik sahnelerini keşfet. Olağanüstü karakterlerle tanış. Muhteşem kanlı detaylarla sayısız düşmanı öldür. Ve olabilecek en iyi Zombi Katili olmak için evril!