Dead Space
Sıradan bir mühendis olan Isaac Clarke, USG Ishimura'yı tamir etmek için çıktığı görevde gemi mürettebatının katledildiğini ve çok sevdiği partneri Nicole'un geminin içinde kaybolduğunu keşfeder.
Elinde yalnızca mühendislik araçları ve becerileriyle tek başına olan Isaac, Nicole'u bulmak için Ishimura'dayken etrafında olanların arkasındaki korkunç sırrı ortaya çıkarmaya çalışır. Düşman yaratıkların arasında sıkışan Isaac, hayatta kalma mücadelesiyle karşı karşıyadır.
Bilim kurgu korku klasiği, geliştirilmiş görsel derinlik ve 3D atmosferik ses ile tepeden tırnağa yeniden tasarlanmış olarak geri dönüyor. Katledilen mürettebatın korkutucu derecede detaylı odaları ve çalışma alanlarından ıssız uzay gemisinin tüyler ürperten atmosferik seslerine kadar, beklenmedik ve gergin anlarla dolu, büyüleyici bir bilim kurgu ortamını kesintisiz keşfedeceksiniz.
Mühendis Isaac Clarke ve USG Kellion mürettebatı için rutin bir tamirat işlemi olarak başlayan bu görev, gemideki korkunç şeylerin ortaya çıkmasıyla hayatta kalma mücadelesine dönüşüyor. Genişletilmiş bir anlatım deneyimiyle talihsiz mürettebatın son kayıtlarını ele alarak ve hayatta kalan son birkaç kişiyle karşılaşarak USG Ishimura'da yaşanan olayların arkasındaki karanlık sırları ortaya çıkarın.
Kendi türünü tanımlayan stratejik oynanışıyla USG Ishimura'daki kabus ile yüzleşin. Isaac'in mühendislik araçlarını farklı amaçlarla kullanıp geliştirerek düşmanları yaratıcı ve keskin bir şekilde yenin.