Democracy 4 - Country Pack
Democracy 4 - Country Pack, yönetmen için oyuna altı yeni ülke ekliyor: - Yunanistan - İrlanda - İsviçre - Polonya - Türkiye - Brezilya Her ülkenin kendine özgü zorlukları ve baş edilmesi gereken sorunları var!
Her ülkenin kendine özgü zorlukları ve baş edilmesi gereken sorunları var! Siyasi açıdan tarafsız İsviçre'nin zengin, doğrudan demokrasisini nasıl yönetmeyi seçeceksin? Kömüre bayılan Polonya'yı, çevreci bir cennete çevirebilecek misin? Brezilya'nın varoşlarında yaşayan herkesi yoksulluktan kurtarabilecek misin? Laik bir toplum getirmeye yönelik çabaların, Katolik İrlanda'da kabul görecek mi? İrlanda Cumhuriyeti, kurumlar vergisi bu kadar düşük olmadan ekonomiyi canlı tutabilecek mi?
Bu altı yeni ülkenin halkına zorla kabul ettireceğin siyasi ideolojiyi seç ve deneme yaparken eğlenmeye bak. Unutma, Democracy'desin. Varış yerin nerede olursa olsun siyasi yolculuğunda halkı da yanına almalısın!