Demon Turf
Kendine has bir 3B platform oyunu! Demon Turf'leri ele geçirerek Demon Queen olmayı hedefleyen Beebz'e katıl! Momentum temelli savaş ve bizzat yerleştirebileceğin kontrol noktaları gibi eşsiz mekaniklerle bölgelerde zıplayarak, dönerek ve yumruklarını konuşturarak ilerle.
The Demon World, her türden kötü karakterlerle dolu... Birçoğu üstünlük kurmak için savaşan çetelere sahip ve her birini yöneten bir lider var. Fakat bu kötü adamlar bile Demon King'in yanında bir hiç kalır. Her bölgenin liderini haklayarak Demon Queen olma zamanının geldiğine karar veren ve yaklaşık bin yaşında olan genç şeytan Beebz işe koyuluyor.
Slime-san'in yaratıcılarından yepyeni bir oyun! 2B platform oyunundan öğrendiği her şeyi kullanan ekip, bu 3B platform oyununu bir üst seviyeye çıkardı!