Demon's Tilt
TURBO ŞARJLI PINBALL GERİ DÖNÜYOR! Şimdi daha büyük perilere, daha fazla kötü karaktere, daha fazla sırra ve tabii ki DAHA FAZLA MERMİYE sahip! Demon's Tilt, SHMUP ve Hack N' Slash unsurlarıyla Video Pinball türünün sınırlarını zorluyor.