3000 (+500 Bonus) Destiny 2 Gümüşü
Destiny 2 Gümüşü, karakter desteği veya karakterinizi özelleştirmeye yarayan oyun içi öğeleri satın almak için kullanılan bir oyun içi para birimidir. Bu 3000'lik satın alımla 500 bonus Destiny 2 Gümüşü kazanın.