Destiny 2: Legacy Collection (2023)
Bu sürüm, The Witch Queen, Beyond Light ve Shadowkeep'i içerir. Üç destansı seferi oyna, 37 Egzotik silahın, 15 Egzotik zırh parçasının ve savaş alanını ele geçirip kontrol etmeni sağlayan Statis gücünün kilidini aç.
Europa sınırı pek çok kayıp sır barındırır, Stasis'in karanlık gücü de bu sırlardan biridir. Karanlığın Kell'i Eramis tarafından Günahkar kuvvetlerine verilmeden önce bu yeni gücü dizginlemek için gizemli Exo Stranger ile iş birliği yap. Cephaneliğini genişlet, Stasis'e hükmet ve ışığın ötesine geç.
Son güvenli şehrin kahramanları, dikkatlerini galaksimizin sınırlarına çevirirken bir zamanlar Ay yüzeyinin altında uyuyan kadim bir kötülükten yeni Nightmare'ler ortaya çıktı. Gizemli bir Kovan Kalesinin derinliklerine yol al ve Eris Morn ile iş birliği yaparak Nightmare'ler insanlığı kalıcı bir karanlık çağa hapsetmeden önce onları öldür.