Destiny 2: Aydınlık ve Karanlık Koleksiyonu
Canlı bir bilimkurgu evreninde geçen sinematik macerayı deneyimle. Destiny 2: Light & Darkness Koleksiyonu, kendi kaderini oluşturmak ve unutulmaz bir hikâye yaşamak isteyen maceracılar için mükemmel bir başlangıç.