Detroit: Become Human DEMO
Detroit 2038. Teknolojinin geldiği son noktada, insan benzeri androidler her yerdeler. İnsan gibi konuşabiliyor, hareket edebiliyor ve davranabiliyorlar, ancak onlar insanlara hizmet eden makineden fazlası değiller.
Bu ilk bölümde, Detroit polis teşkilatına hizmet veren benzersiz prototip android Connor olarak oynayın ve küçük bir kızı rehin almış kötücül bir androidle karşılaşın. İpuçlarını arayın, suç mahallini araştırın ve yaklaşımınızı akıllıca seçin çünkü eylemlerinizin her biri görevin sonucunu etkileyecek ve sizi bu bölüm için altı farklı sondan birine getirecek.