Diabotical
Big Paketinde istediğin gibi görünerek ihtişamlı bir giriş yapman için sana özel çok çeşitli eşyalar bulunur. Cybot Shell, büyük Broadsword Yakın Dövüş Kaplaması, Sezon 1 Savaş Biletini ve Dükkân'daki diğer birçok eşyayı almaya yetecek kadar jeton içerir!