Diabotical
Diabotical'da bulunan tüm özelleştirme türlerine erişme yolu! Sezon 1 Savaş Biletini satın almaya yetecek kadar jeton ve şu özel eşyaları içerir: Scarred Shell, Maze Silah Kaplaması Paketi, Güçlendirme Müziği parçası, Avatarlar ve Çıkartmalar!