Dishonored - Definitive Edition
Edge Online tarafından 2012 Yılın Stüdyosu seçilen Arkane Studios tarafından geliştirilen Dishonored, intikam güdüsüyle hareket eden ve doğaüstü güçleri olan bir suikastçıyı oynadığın sürükleyici bir birinci şahıs aksiyon oyunudur. Dishonored'ın esnek dövüş sistemi sayesinde doğaüstü becerilerini, silahlarını ve elinin altındaki sıra dışı cihazları birlikte kullanırken hedeflerini yaratıcı bir şekilde ortadan kaldır. Düşmanlarını karanlıklarda saklanarak takip et ya da silahlarını çekip merhametsizce doğrudan üzerlerine atla. Her bir görevin sonucu aldığın kararlar tarafından şekillendirilecek.
The Knife of Dunwall'da İmparatoriçe'yi öldüren efsanevi suikastçı Daud rolüne bürün. İmparatoriçe'yi öldürdükten ve Dunwall'un kaderini sonsuza kadar değiştirdikten sonra bir kefaret arayışına çıkıyorsun. Şehrin balina avcılığı merkezi olan Rothwild Slaughterhouse ve sıkı bir şekilde korunan Legal District gibi Dunwall'ın daha önce görülmemiş kısımlarında ilerlerken Daud'un yeni silahlarına, cihazlarına ve doğaüstü becerilerine eriş.
The Brigmore Witches'da yolculuğuna efsanevi suikastçı Daud olarak devam et. Daud'un hikâyesini sonuca bağlayan bu bölüm seni savaşan çete fraksiyonları ile tehlikeli Brigmore cadılar meclisi arasında bırakacak. Drapers Ward ve Brigmore Manor gibi Dunwall'daki keşfedilmemiş mekânlarda yolculuk et, buralarda yeni silahlarının ve becerilerinin sınırlarını test eden doğaüstü güçlerle karşılaş.
Dunwall City Trials'da çeşitli mücadeleler sunan 10 farklı harita boyunca ilerlerken Dishonored'ın esnek dövüş sistemini, gizliliğe dayalı oynanışı ve özel mekânları deneyimle. Zorlayıcı hedefleri tamamlarken, yeni başarımları ve gizemleri açarken ve küresel çevrim içi lider tablolarında yükselirken gizlilik, dövüş ve hareketlilik becerilerini teste tabi tut.
Void Walker's Arsenal eklenti paketi ile daha önce yalnızca Dishonored ön satın alımı ile edinilen dört içerik paketine erişim kazan. Bu paketler benzersiz karakter bonusları, ilave bone charm yuvaları ve çok daha fazlasını sunar.