Disney Speedstorm SSS
Disney Speedstorm, Disney ve Pixar dünyalarından esinlenen, yüksek hızlı pistlerde kahramanların kıyasıya kapıştığı, oynaması ücretsiz bir yarış oyunu. Yarış pistinde karakterlerin eşsiz becerilerinde ustalaşın ve Asphalt serisi yaratıcılarının sunduğu heyecanlı bir arcade yarış deneyiminde zafere ulaş!
Bu promosyon 16 Mayıs 2024 TSİ 18.00'de başlayacak ve 13 Haziran 2024 TSİ 18.00'de sona erecek.
Epic Games Store'da paketini kap ve EGS üzerinden Disney Speedstorm'a giriş yap. Oyun açıldığında, karşına paketteki içeriklerin teslim edildiğini onaylayabileceğin bir açılır bildirim çıkacak.
Hayır - Kod bir kez kullanıldıktan sonra kullanım geri alınamaz. Kodu kullanmadan önce doğru hesaba giriş yaptığından emin ol.
Disney Speedstorm, oyunun tam sürümü çıkmadan önce Kurucu Paketi (Founder's Pack) alan oyunculara Erken Erişimde sunulacaktır.
Oyuncular, Erken Erişime katılarak oyunda yarışan ilk Kuruculardan (Founder) olma şansını yakalayacak ve oyunun tam sürümü oynaması ücretsiz olarak yayınlandığında da sahip olacakları özel ödüller kazanacaklar.
Kapalı Beta geri bildirimlerinden sonra ekibimizin gurur duyacağı, hayranlara yarış pistlerini tekrar ve tekrar ziyaret etmeye teşvik eden heyecan verici yeni oyun bileşenleri eklemek ve daha rafine bir rekabetçi yarış oyunu sunabilmek için biraz daha zamana ihtiyaç duyduğumuzu fark ettik. Bu yolculuğumuzda bize yardımcı olmaları için oyunculara Erken Erişimle oyunu Kurucular olarak deneyimleme fırsatı sunmaya karar verdik.
Bu süre oyuncu kitlemizden toplayacağımız geri bildirimlere ve oyunu geliştirme hızımıza bağlı olarak değişebilir.