DNF Duel
Aksiyon dövüşün zirvesi! Dünyadaki en popüler ve en çok oynanan RYO'lardan biri olan Dungeon and Fighter şimdi bir 2.5D aksiyon dövüş oyunu olarak geri döndü. Her biri özgün yeteneklere ve kişiliklere sahip 16 büyüleyici karakterden birini seç. Rakiplerini kurnazlıkla alt et, onlardan daha iyi oyna ya da onları doğrudan döv ve Nihai İrade'nin (Ultimate Will) sahibi ol!
DNF Duel, klasik Dungeon and Fighter RYO'sundaki ikonik sınıfları yeniden yorumluyor. İster sinsi Ranger'ın şimşek hızında ve göz kamaştırıcı mermileri olsun ister gözü dönmüş Berserker'ın sınırsız saf gücü olsun her bir karakterin ikonik davranışları geliştirildi ve elden geçirildi.
18 yıllık arka plan hikâyesi, DNF Duel'ın hikâye anlatımı ve karakter gelişimleri ile birleşiyor. Bu da Arad mekân tasarımlarıyla kusursuz bir şekilde birleşen çarpıcı görsel detaylar ile güçlendiriliyor.
DNF Duel, benzersiz dövüş sistemi ve taktikleri ile dövüş oyunu türünü yepyeni bir seviyeye çıkarıyor. Her bir karakter kendine ait hareketlere güçlere sahip, bu özellikler karakterlerin Awakening efektleri ile daha da vurgulanıyor. Düşmanlarının seni hazırlıksız yakalama ihtimaline karşılık bir gözün MP Gauge ve White Damage Gauge üstünde olsun!
Hikâye Modu (Story Mode) sayesinde Dungeon and Fighter dünyası için kapsamlı bir sürükleyici deneyim sunan karakter hikâyelerini oyna. Oyuncu profilini özelleştir, Galeri'de özel duvar kağıtlarını ve sesleri aç!