DNF Duel - DLC 1: Spectre
"Spectre", DNF Duel'de kullanılabilir. *Bu karakter ayrıca DNF Duel - Season Pass'te bulunmaktadır. Lütfen aynı ürünü iki kez satın almamaya dikkat et.