Doctor Who: The Lonely Assassins
Sara is Missing ve SIMULACRA'nın ödüllü yaratıcılarının oyunu olan Doctor Who: The Lonely Assassins, heyecan verici bir sahipsiz telefon gizemi oyunudur. Ağlayan Melekler'in korkunç geçmişini temel alan yepyeni bir korku hikâyesini ortaya çıkar.
Londra'da terk edilmiş gibi görünen bir evde yaşanan bir dizi uğursuz olayın ortasında biri kaybolur ve sen onun telefonunu bulursun. Cihaz kendi kendini yok etmeye başladığında, eski bir UNIT bilim insanı olan Petronella Osgood, gizli ipuçlarını ortaya çıkarmak ve şifreli bulmacaları çözmek için senden yardım ister. Tüyler ürpertici kayboluşun ardındaki gerçeği çok geç olmadan çözecek misin?
Bu hayatta kalma-korku oyununda eşi benzeri görülmemiş bir sırrı çözmeye çalışacaksın. Suçu çözüme kavuştur ve Lawrence'ın ortadan kaybolma hikâyesini ortaya çıkar. Avucunun içindeki tüm yapboz parçalarını birleştirmek için dedektiflik yap. Bulduğun telefon seni daha da derinlere çekecek. Karanlık sırlarını ortaya çıkar ve sırrı çöz.