Dodo Peak
Dodo Peak, klasik arcade platform oyun tarzına modern bir tat katıyor. Tehlikeli tepelerde kaybolan yavrularını bulup kurtarmaya çalışan bir dodo kuşunu oynayacaksın.
Tehlikeli tepelerde kaybolan yavrularını bulup kurtarmaya çalışan bir dodo kuşunu oynayacaksın. Engellerden ve düşmanlardan kaçarak yavrularını yuvana götür! Dodo Peak, klasik arcade platform oyun tarzına modern bir tat katıyor.