DOOM + DOOM II
DOOM + DOOM II'de her şey dahil 187 görev haritası ve 43 ölüm maçı haritası var.
İblisler geldi ve uzay savaşçıları öldü... biri hariç. Cehennem'e karşı son savunma sensin. Karşılaşacağın en şiddetli savaşa hazır ol. 1993'te yayınlanan orijinal sürümün tamamını şimdi tüm resmi içeriklerle ve Episode IV: Thy Flesh Consumed ile deneyimle.
Cehennem Dünya'yı istila etmiş, gezegeni kurtarmak için daha kuvvetli iblislere karşı daha da güçlü silahlarla savaş. DOOM (1993) efsanesinin devam oyununda acımasız Super Shotgun, meşhur bölüm sonu canavarı Icon of Sin ve daha yoğun birinci şahıs nişancı aksiyonu var.
Bu genişletme, ana oyundaki cehennemden saçılan korku ve aksiyonun aynısına sahip yirmi ek seviye içermekte. Her bir seviye bağımsız tasarımcılar tarafından yaratıldı ve id Software tarafından denetlendi.
Yapımı id Software, Nightdive Studios ve MachineGames işbirliğiyle tamamlanan Legacy of Rust, DOOM'un en yeni bölümü olmanın yanı sıra DOOM II'den beri yeni iblisler ve silahlar içeren ilk resmi bölümdür. Bu 16 haritalık bölüm, 8 haritadan oluşan iki kısma ayrılır: The Vulcan Abyss ve Counterfeit Eden.