Cosplay Slayer Master Koleksiyonu Kozmetik Paketi
Twitch'e özel Cosplay Slayer Master Koleksiyonunu kaçırdın mı? Şimdi edinerek yeni Slayer görünümlerine, podyumlara, animasyonlara, yepyeni bir oyuncu simgesi ve isim levhasına sahip ol. Cehennemle tarzınla savaş veya hikâyenin Photo Mode'unda gösteriş yap.