Tek BoynuzDOOM Master Koleksiyonu Kozmetik Paketi
Twitch'e özel DOOMicorn Master Koleksiyonunu kaçırdın mı? Şimdi onu alarak yeni Slayer görünümleri, podyumlar, animasyonlar, yepyeni bir oyuncu simgesi ve isim levhası ile Cehennemin korkulu kâbusu ol. Düşmanlarını tarzını göstererek ezip geç!