Aslan Yelesi Slayer Master Koleksiyonu Kozmetik Paketi
Twitch'e özel Mullet Slayer Master Koleksiyonunu kaçırdın mı? Şimdi onu alarak yeni Slayer görünümlerine, podyumlara, animasyonlara, bir oyuncu simgesi ve isim levhasına sahip ol. Cehennemle tarzınla savaş veya hikâyenin Photo Mode'unda gösteriş yap.