DOOM Eternal: Beşinci Seri Kozmetik Paketi
DOOM Eternal'ın Beşinci Seri etkinliği Viva Las Vega'yı kaçırdın mı? Tüm karakter ve silah görünümleri, özel animasyonlar, oyuncu simgeleri ve isim levhaları dahil 12'den fazla kozmetik eşyayı kap. DOOM Eternal'ın destansı hikâyesinde ve BATTLEMODE'da Cehennem ordularıyla tarz bir şekilde savaş veya hikâyenin Photo Mode'unda karakter ve silah görünümlerini sergile.