DOOM Eternal: Altıncı Seri Kozmetik Paketi
DOOM Eternal'ın Altıncı Seri etkinliği Helloween 2020'yi kaçırdın mı? Tüm karakter ve silah görünümleri, özel animasyonlar, simgeler ve isim levhaları dahil 12'den fazla eşyayı kap. Cehennemle tarzınla savaş veya hikâyenin Photo Mode'unda gösteriş yap.
DOOM Eternal'ın Altıncı Seri etkinliği Helloween 2020'yi kaçırdın mı? Tüm karakter ve silah görünümleri, özel animasyonlar, oyuncu simgeleri ve isim levhaları dahil 12'den fazla kozmetik eşyayı kap. DOOM Eternal'ın destansı hikâyesinde ve BATTLEMODE'da Cehennem ordularıyla tarz bir şekilde savaş veya hikâyenin Photo Mode'unda karakter ve silah görünümlerini sergile.