DOOM Eternal: Üçüncü Seri Kozmetik Paketi
DOOM Eternal'ın Üçüncü Seri etkinliğini kaçırdın mı? Tüm karakter ve silah görünümleri, özel animasyonlar, oyuncu simgeleri ve isim levhaları dahil 12'den fazla eşyayı kap. Cehennemle tarzınla savaş!