DOOM Eternal: İkinci Seri Kozmetik Paketi
DOOM Eternal'ın İkinci Seri etkinliğini kaçırdın mı? Tüm karakter ve silah görünümleri, özel animasyonlar, oyuncu simgeleri ve isim levhaları dahil 12'den fazla eşyayı kap. Cehennem ordularıyla tarzınla savaş veya hikâyenin Photo Mode'unda gösteriş yap.
DOOM Eternal'ın İkinci Seri etkinliğini kaçırdın mı? Tüm karakter ve silah görünümleri, özel animasyonlar, oyuncu simgeleri ve isim levhaları dahil 12'den fazla eşyayı kap. Cehennemle tarzınla savaş!