DOOM II
Yeniden piyasaya sürülen DOOM II ile DOOM serisinin 25. yılını kutla. Serinin çığır açan ilk oyunu DOOM'un (1993) devamı niteliğindeki DOOM II, oyunculara daha da ölümcül iblislere karşı kullanabilecekleri vahşi Super Shotgun'ı ve meşhur boss Icon of Sin'i sundu.
Cehennem'in işgali altındaki Dünya'yı kurtarmak için daha kuvvetli iblislere karşı daha güçlü silahlarla mücadele etmek zorundasın. Serinin çığır açan ilk oyunu DOOM'un (1993) devamı niteliğindeki DOOM II, oyunculara daha da ölümcül iblislere karşı kullanabilecekleri vahşi Super Shotgun'ı, meşhur bölüm sonu canavarı Icon of Sin'i ve daha aksiyon dolu bir birinci şahıs nişancı deneyimi sundu.
İlk olarak "Master Levels for DOOM II" adıyla yayınlanan bu genişleme paketi, temel oyundaki tüm cehennem yaratıklarına, korkuya ve aksiyona yer veren yirmi ek seviye içeriyor. Her seviye bağımsız tasarımcılar tarafından oluşturuldu ve id Software tarafından denetlendi.