Yozlaşmış bir çift kadim tanrı yüzyıllardır süren karanlıktan kurtulduğunda hareketli Thedas topraklarının güveneceği birine ihtiyacı var. Dragon Age'in yeni kahramanı Rook olarak doğun. Her biri kendi zengin hikayesine sahip yedi yardımcının bulunduğu ekibinizin liderliğinde savaşırken istediğiniz kişi olun ve kendi istediğiniz gibi oynayın. Birlikte Veilguard’ı oluşturun.
Zorlu bir yaban hayat, tehlikeli labirentler ve ışıltılı şehirlerle dolu uzak bir dünya olan Thedas’a adım atın. Yozlaşmış tanrılar tüm kıtayı kasıp kavururken dünya bıçağın sırtında gidip geliyor. Milletler savaşırken gruplar bir bir dağılıyor. Kime güveneceksiniz? Arlathan Ormanı'ndan Minrathous'un arka sokaklarına kadar dünyanın her yeri parçalanmış durumda. Eylemleriniz Thedas'ın kaderini sonsuza dek etkileyecek.
Farklı ırklar ve savaş sınıfları seçin, görünüşünüzü özelleştirin, hikayeyi seçin ve Dragon Age'in en yeni kahramanı Rook olarak yolculuğunuza başlayın. Yeni yetenekler kazanacaksınız ve kendi tarzınızı geliştirecek eşsiz ve güçlü eserleri keşfedeceksiniz. Alınması gereken zor kararlar, ilham verilecek müttefikler ve toplayabileceğiniz her kılıcı, asayı ve yayı kullanacağınız bir çatışma sizi bekliyor.