Dying Light Definitive Edition
Çok beğenilen açık dünyada zombilere karşı hayatta kalma oyununun final sürümüyle Dying Light'ın tadını sonuna kadar çıkarabilirsin. Dört ana DLC ve yirmi iki paket içeren Dying Light: Definitive Edition serinin 7 yıllık birikiminde ortaya çıkan içeriği tek bir yerde toplayan eksiksiz bir deneyim. Felaket sonrası dünyanın sunduklarını keşfet. Harran'da arazi aracınla katliam yap, Bozak'ın sınavlarıyla yüzleş ve başarılı ol, yeni karantina bölgelerini keşfet ve bir sürü yepyeni görünüm ve silahın tadını çıkar!
Dying Light: The Following: Yeni bir hikâye, büyük ve özgün bir harita ve özelleştirilebilir arazi aracı içeren devasa bir genişletme.