Dying Light - Unturned Weapon Pack
Dying Light'ın Unturned iş birliği etkinliği için hazırlanan bu ücretsiz eklenti paketinde eşsiz bir kıyafetin yanında Unturned eşyalarından (Tırmık, Maşete, Hokey Sopası) esinlenerek tasarlanan yepyeni ve neredeyse yok edilemez "düşük poligon" modelleme silahlara ait şablonlar seni bekliyor.
Dying Light'ın Unturned iş birliği etkinliği için hazırlanan bu ücretsiz eklenti paketinde eşsiz bir kıyafetin yanında Unturned eşyalarından (Tırmık, Maşete, Hokey Sopası) esinlenerek tasarlanan yepyeni "düşük poligon" modelleme silahlara ait şablonlar seni bekliyor. Silahlar neredeyse yok edilemez, çok az dayanıklılık harcar ve herhangi bir temel silah olmadan üretilebilir. Bu da bu silahları hem yeni başlayan oyuncuların hem de tecrübeli mücadelecilerin güvenilir yedek silahı için ideal tercih yapıyor. Hasarları oyuncunun seviyesine göre eşitlenirken yüksek kritik hasar şansı da savaşları oldukça tatmin edici hale getiriyor.