Dying Light 2 Stay Human: Gunslinger Bundle
Efsanevi bir ödül avcısı olmak için Gunslinger Bundle'ı satın al. Bazı eski usulleri Şehir'e geri getirmenin ve gecenin kabuslarını gece yarısında düelloya davet etmenin zamanı geldi.