Dying Light 2 Stay Human: Post-apo Bundle
Dünyanın sonu tekrar gelmeden önce Post-Apo Bundle'ı satın al! Çöküşün üzerinden 15 yıl geçti, ama bu seni hiç mi hiç durdurmuyor! Kaynak yağmalarken veya zalim dünyevi teklifler gibi şaşırtıcı tehlikelerle mücadele ederken afetzede ruhunu kaybetmediğinden emin ol.