Dying Light 2 Stay Human: Rais Paketi
Ağa'nın Kıyafeti'ni kuşan, Kurt Pençesi palası ile düşmanlarını (insanları da, marazlıları da) kesmenin zevkini çıkar ve Ağa'nın Paraşütü'nü kullanarak gerçek bir hükümdar gibi herkese yukarıdan bak.