Ücretsiz DLC'ler olarak yüklenebilecek üç bölümden oluşan Ronin Paketi ile Şehir'de bağımsız bir samuray olarak dolaşın. Tüm bölümleri toplayın ve eksiksiz bir kıyafet ve eşsiz bir kılıç edinin.