Dying Light: The Beast Restored Land
Dying Light: The Beast, bir zamanlar popüler bir turistik mekân olan Castor Woods'un kıyamet sonrası hâlinde geçen, ana oyundan bağımsız olarak oynanabilen, heyecan dolu bir zombi macerası. 13 yıl boyunca üzerinde yapılan deneylere katlandıktan sonra kaçıyor ve intikam arzusuyla seni tutsak edenlerin peşine düşüyorsun. Ancak fark ediyorsun ki, aslında burada çok daha büyük bir iş dönüyor. Bölge eskiden olduğu kadar kalabalık olmasa da burada hâlâ insanlar, fraksiyonlar ve de tabii ki bol bol dehşet var. Bazıları senden yardım isterken, diğerleri seni öldürmek isteyecek. Ve ormanı şahsi av bölgesine dönüştüren o gizemli yaratığı söylemeye bile gerek yok...
İlk virüs salgını sırasında yaptığı fedakârlıklarla birçok insanın ölümden daha beter bir kadere mahkûm olmasını engelleyen Kyle Crane olarak oyna. On yıldan uzun bir süre tutsak tutulduktan sonra kendini çok farklı, çok daha kötü bir dünyada buluyorsun. Ve şimdi yıllar önce hayatta kalmanı sağlayan becerilerini, daha da fazla masumun hayatını kurtarmak için yeniden kullanman gerek.
Castor Woods'a hoş geldin! Eskiden yoğun ilgi gören bir turistik mekân olan bu yer büyük ölçüde unutulmuş ve zombilerce istila edilmiş durumda. Doğa harikalarıyla, küçük köylerle ve endüstriyel komplekslerle dolu bu yer birçok farklı yolculuk etme seçeneği sunuyor. İster düşmanlarına karşı avantaj kazanmak için parkur becerilerini kullan, istersen de gecenin dehşetlerini atlatabilmek için terk edilmiş bir 4x4'e atla.