Edge Of Eternity
Heryon dünyası parçalara ayrıldı. Yıllar önce gizemli bir uzaylı gücün gelişi, gezegeni büyünün ve teknolojinin en kötü ve en karanlık sınırları zorlayarak açığa çıktığı sonsuz ve yıkım dolu bir savaşın içine sürükledi.
Şimdiyse daha büyük bir tehdit belirdi: İstilacılar savaşta aşağılık bir eylemde bulunarak yaşayan tüm türleri şekli bozuk tiksinç varlıklara dönüştüren ölümcül hastalık Corrosion'ı serbest bıraktı.