Eiyuden Chronicle: Rising
Eiyuden Chronicle: Rising, antik harabelerde geçen nefes kesici bir macerayı, bir kasabanın küllerinden yeniden doğuşunun hikâyesiyle birleştiriyor.
Yakınlardaki Runebarrow'larda bulunan lensler ve diğer hazinelerin peşine düşen kahramanlarımız, kasabanın yaşanan bir deprem sonrası yeniden ayağa kalkma mücadelesi verdiğini öğrenir ve yardım etmeye karar verir. Çıktıkları bu yolda, Barrow'ların rahatsız edilmemesi gerektiğini düşünen temkinli yerliler ile hevesli maceracılar arasındaki anlaşmazlıkları çözecekler. Ve bu süreçte, birbirlerinin hazine arama nedenleri hakkında daha fazla şey öğrenecek ve aralarındaki bağı güçlendirecekler.
Sonradan öğreneceğin üzere Runebarrow'lar, karakterlerden birinin kaderini etkileyecek büyük bir sırrı saklıyor. Basit bir hazine avı olarak başlayan bu macera, dünyayı yerinden oynatacak karanlık bir komploya dönüşecek ve Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes'un ana hikâyesinde yer alacak olayların başlangıcı olacak.
Bu oyun ile, Eiyuden Chronicle'da yer alan karakterlerin bir bölümü, nefes kesen aksiyon ve ilgi çekici kasaba geliştirme unsurlarının yer aldığı orijinal bir hikâye içerisinde karşına çıkacak.
Oyunu Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes ile bağlayan oyuncular için bazı ufak sürprizler olacak.