Tom Clancy's EndWar
Bir ordu komutanının heyecan verici kariyerini yaşa ve devasa bir çevrimiçi 3. Dünya Savaşı'nda ordunu zafere taşı! Durmaksızın devam eden bir Dünya Savaşında ABD'nin önderlik ettiği Joint Strike Force, European Enforcers Corps ya da Rus Spetsnaz Guards Brigade arasında seçim yap. Ordunu taktiksel tarzına uyacak şekilde yarat ve düşmanlarını yenecek bir strateji geliştir.
Geleneksel RTS kontrollerine (fare ile seçim, kısayollar) ek olarak EndWar, birimleri kontrol etmek için kendi sesini kullanmana izin vererek diğer Gerçek Zamanlı Strateji oyunlarının bir adım önüne geçiyor ve sana düşünce hızına denk gerçek kontroller sunuyor.
EndWar, Tom Clancy mirasına sadık kalarak gerçek dünya ordu araştırmalarından ilham alan çok çeşitli araçlar, silahlar ve ekipmanlar sunuyor. Böylece sana, geleceğin savaşlarının drone'lar ve toplu imhanın uzay temelli silahları gibi son teknolojilerine daha önce görülmemiş biçimde erişme imkanı sağlıyor.
19 Kasım 2018 itibariyle bu oyunun çevrimiçi özelliklerinin artık desteklenmediğini hatırlatmak isteriz. Çok Oyunculu mod / Eşli mod artık erişilebilir olmayacak.