Blindfire
Blindfire, zifiri karanlık arenalarda benzersiz bir FPS aksiyonu sunuyor. Becerilerinizi yeni yollarla geliştirmek için ses ve yüksek teknolojili aletlere güvenin. Arkadaşlarınızla hızlı, yüksek gerilimli maçlar için ideal.