Neden Erken Erişim? Oyun ne zaman çıkacak?
“Erken erişim ile ilerlememizdeki en temel sebep oyuncularımızı geliştirme sürecimize dahil ederek, onlardan alacağımız raporlar neticesinde yapılacak değişiklikler ile herkes için en doyurucu olacak tecrübeyi ortaya çıkartmak. Geliştirme aşamasında geribildirim almak kadar, bu geribildirimler ışığında hareket ederek devam etmek, ortaya çıkacak oyunun kitlemize hitap etmesi açısından önemli. "Ertuğrul Ulukayın" için planladığımız çıkış tarihi 2024 sonu ve bu hedefe ulaşmak için gereken tüm çalışmaları, erken erişimde alacağımız veriler ile çok daha sağlıklı yürüteceğiz. Bu nedenle erken erişim ile komünitemizi geliştirme sürecine dahil etmek bizim için en verimli rota olacak.”
"Erken erişim süreci oyunculara oyunun nasıl ilerlediğini, mekaniklerin implementasyonunu ve hepsinden önemli tam sürümde elde edecekleri tecrübenin potansiyelini gösterecek. Ancak erken erişim sadece oyunumuzun giriş bölümünü göstermekte, tam sürüm çıkışında iki büyük yarı-açık dünya haritası ile, birçok yeni yetenek, geliştirmeler ve büyük mücadelelerle dolu 15 saatlik oynanışıyla bitmiş bir oyun çıkarmak ana hedefimiz."
“Mevcut aşamada, erken erişim sürümümüz tamamıyla oynanabilir, 2 saatlik bir tecrübe sunmakta. Oyuncular temel mekaniklerimiz inceleyebilir, hikayenin nasıl işlendiğine ve sunulduğuna göz atabilir ve bu büyük maceranın başlangıcına şahit olabilirler.
“Buradaki topluluktan Epic ve çeşitli sosyal medya kanalları aracılığıyla geri bildirim ve öneri toplamayı sabırsızlıkla bekliyoruz. Katkılarınız oyunun geleceğini şekillendirmede değerli olacak.”
Bu oyun içi satın alımlar hangi platform üzerinden yapılacak? Üçüncü parti bir ödeme sistemi kullanılacak mı?