Hataları düzeltmeyi planlıyor musunuz?
Evet, hikayeye uygun diğer gizemler ve bulmacalarla oyunun ömrünü uzatacağımızdan emin olacağız.
Teknik kısıtlamalar izin verirse, oyunu mümkün olduğunca çok platformda kullanılabilir hale getirmek için mümkün olan her şeyi yapacağız.