Eternights: Deluxe Edition
Eternights, kıyamet esnasında hayatının tadını çıkarmaya çalıştığın bir randevu aksiyon oyunudur. Pazartesi: Randevuya çık. Salı: Zindanı temizle. Cuma: Kafayı ye! Vakit daralıyor!
Ana oyunu, resmi dijital sanat kitabını, Eternights'ın geliştirilme sürecine dair bilgileri ve Spencer Bambrick'in bestelediği 100'dan fazla parçanın bulunduğu resmi dijital oyun müziklerini içeren Deluxe Edition ile kendini Eternights dünyasına kaptır.