Europa Universalis IV: Emperor Expansion Pack
Paradox Development Studio'nun erken modern dönem hakkındaki bu amiral gemisi oyununa gelen bu genişletmede imparatorluğunu genişletmek için yeni yöntemler keşfet. Europa Universalis IV: Emperor, erken modern dünyada tüm dünyaya hükmetme çabaların için yeni derinlikler ve yeni seçenekler sunuyor. Hükümranlığını yüzyıllar boyunca devam ettirebilecek misin?
Emperor, Katolik devletler için daha geniş derinlik ve daha hareketli ve etkileşime girilebilir bir Kutsal Roma İmparatorluğu ekleyerek Avrupa ulusları için oyun deneyimini geliştirmeye odaklanıyor. Devrimler yangın gibi yayılıyor ve reform isteyen ateşli çağrıların altında ezilmek istemeyen krallıkların onlara karşı koyması gerekiyor. Kıtanın yeniden çizilmiş haritasında eski mekanikler elden geçirildi ve yeni seçenekler sunuldu.