Europa Universalis IV: Rights of Man Expansion Pack
Rights of Man oyuna derinlik katıyor ve oyun sistemlerine pek çok detay ekliyor. Keşif, ticaret ve fetih üzerine yapılan en iyi oyuna yeni kararlar, daha kapsamlı özelleştirme ve kişileştirme seçenekleri geliyor.