EVE Online nedir?
EVE Online, oyuncuların sayısız farklı seçenek arasında kendi yolunu seçebildiği, oynaması ücretsiz, topluluk odaklı bir uzay MMO oyunudur. Sürekli büyüyen bir sandbox'ta uzay keşfini, yoğun PvP ve PvE savaşlarını, madenciliği, endüstriyel üretimi ve gelişen oyuncu ekonomisini deneyimle. Daha fazla bilgi için EVE Epic Games Store Sayfasında Oynanış Fragmanını izle!
Hiç de bile! Her gün New Eden'e giriş yapan binlerce oyuncuya katılmak için hiçbir zaman geç değil.
Epic Games Store, Epic'te kullanmak için otomatik olarak yeni bir EVE hesabı yaratır. Steam ya da eveonline.com üzerinden yaratılmış mevcut bir hesabın varsa ana hesabına erişmek için o mağazalardan ilave içerik satın almalısın.
Pek çok konuda destek makalesi bulmak için EVE Help Center'ı (Yeni sekmede açılır) ziyaret et. Sorun yaşamaya devam ediyorsan canlı sohbet ya da destek bileti ile bir GM ile iletişime geçebilirsin.