Evil Dead: The Game - Game of the Year Edition
Ash Williams veya ikonik Evil Dead serisinden arkadaşları ile oynayarak 6 DLC paketi ve çok daha fazla içerikle üst düzey eşli mod ve çok oyunculu PVP aksiyon içeren oyunda işbirliği yap!