Clair Obscur: Expedition 33
Clair Obscur: Expedition 33, benzersiz gerçek zamanlı mekanikleriyle savaşları daha sürükleyici ve eğlenceli hâle getirerek çığır açan, sıra tabanlı bir RYO'dur. Güçlü düşmanlarla savaşacağın, Fransa'nın Belle Époque döneminden esinlenmiş fantastik bir dünyayı keşfetmeye hazır mısın?
Ressam'ın neden olduğu bu ölüm döngüsünü kırmak için çıktıkları bu tehlikeli macerada bir yıllık ömrü kalan Gustave'ın yanı sıra Maelle'e ve onların kâşif arkadaşlarına eşlik edeceksin. Ayrıca daha önceki keşiflerin izini takip edebilir ve onların başına neler geldiğini de öğrenebilirsin. Tüm umutların tükendiği durumlar karşısında birlikte omuz omuza savaşmayı öğrenen Keşif 33 üyelerini yakından tanımaya var mısın?
Unreal Engine 5 ile geliştirilen, göz alıcı grafikleri ve yürek burkan müzikleriyle Sandfall Interactive'in bu ilk oyunu seni bekliyor.